JAWATAN KOSONG / KERJA KOSONG 2010

14 April 2008

Jawatan Kosong di Lembaga Pembangunan Langkawi, Kedah

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi di Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA).
  1. PEGAWAI EHWAL EKONOMI GRED E41 – (1 )
  2. PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT GRED F41 – (1 )
  3. JURUTERA GRED J41 – (2 )
  4. ARKITEK LANDSKAP GRED J41 – (1 )
  5. PEGAWAI PERANCANG BANDAR DAN DESA GRED J41 – (3 )
  6. PEGAWAI UNDANG-UNDANG GRED L41– (1 )
  7. PEGAWAI TADBIR GRED N41 – (6 )
  8. PEGAWAI PENERANGAN GRED S41 – (1 )
  9. JURUAUDIT GRED W41 – (1 )
  10. AKAUNTAN GRED W41 (2 )
  11. PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT GRED F29- (1 )
  12. PENOLONG PEGAWAI PERANCANG BANDAR DAN DESA GRED J29 (3 )
  13. PEMBANTU TEKNIK (AWAM) GRED J29 – (1)
  14. PEMBANTU UNDANG-UNDANG GRED L29 – (1 )
  15. ARTIS BUDAYA (KOREOGRAFER) GRED B27 – (1)
  16. PENOLONG PEGAWAI EHWAL EKONOMI GRED E27 – (2 )
  17. PENOLONG PEGAWAI PERTANIAN GRED G27 - (1 )
  18. PENOLONG PEGAWAI TADBIR N27 – (2 )
  19. PENOLONG PEGAWAI PENERANGAN GRED S27 - (1 )
  20. PENOLONG PEGAWAI BELIA DAN SUKAN GRED S27 – (1 )
  21. PENOLONG AKAUNTAN GRED W27 – (1 )
  22. PEMERIKSA KERETA MOTOR GRED A17 - (1)
  23. ARTIS BUDAYA GRED B17 - (10 )
  24. PEMBANTU KAJI BUMI GRED C17 – (2 )
  25. PEMBANTU EHWAL EKONOMI GRED E17 – (1 )
  26. RENJER HUTAN GRED G17 - (10 )
  27. JURUTEKNIK PERANCANG BANDAR DAN DESA - GRED J17 (2 )
  28. JURUTEKNIK (AWAM) GRED J17 - (1 )
  29. JURUTEKNIK (MEKANIKAL) GRED J17 – (1 )
  30. JURUTEKNIK (ELEKTRIK) GRED J17 – (1 )
  31. PEMBANTU TADBIR (KESETIAUSAHAAN) GRED N17 - (2 )
  32. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN / OPERASI) GRED N17 – (2 )
  33. PEGAWAI KHIDMAT PELANGGAN GRED N17 - (3 )
  34. PENJAGA JENTERA ELEKTRIK GRED R17 – .(1 )
  35. PEMBANTU PENERANGAN GRED S17 - ( 1 )
  36. PEMBANTU BELIA DAN SUKAN GRED S17 – (2 )
  37. PEMBANTU TADBIR (KEWANGAN) GRED W17- (7 )
  38. PEMBANTU AKAUNTAN GRED W17 – (1 )
  39. PEMBANTU JURUAUDIT GRED W17 – (1 )
  40. SERANG GRED A17 – (1 )
  41. TUKANG K2 GRED R11 – (2 )
  42. TUKANG K2 (ELEKTRIK) GRED R11 – (2 )
  43. TUKANG K3 GRED R9 - (1 )
  44. JURUMUDI GRED A3 – (1 )

Panduan/Cara Memohon

Borang-borang permohonan boleh didapati dengan harga RM2.00 di Bahagian Sumber Manusia Dan Khidmat Pengurusan, Tingkat 3, Kompleks LADA, 07000 Kuah, Langkawi, Kedah Darul Aman atau mengirim sampul surat berukuran standard (25cm x 16.5cm) beralamat sendiri serta dilekatkan setem RM0.50 sen dengan disertakan Wang Pos bernilai RM2.00 di atas nama Pengurus Besar Lembaga Pembangunan Langkawi di alamat:-(setiap sampul mestilah ditulis NAMA YANG DIPOHON di bahagian atas sampul sebelah kiri.)

Pengurus Besar
Lembaga Pembangunan Langkawi
Tingkat 3, Kompleks LADA
Jalan Persiaran Putra
07000 Kuah, Langkawi
KEDAH DARUL AMAN
(u.p: Sumber Manusia Dan Khidmat Pengurusan)

Tarikh tutup permohonan ialah pada 8 Mei 2008. Sebarang pertanyaan lanjut bolehlah menghubungi Seksyen Pengurusan Sumber Manusia, Bahagian Sumber Manusia Dan Khidmat Pengurusan LADA di talian 04-9667186/ 7187 atau layari www.lada.gov.my

9 comments:

rizana said...

ala..dah tarikh tutup ke? xdak la rezeki la aku nak balik kg. waaa!!!!

Anonymous said...

slalgi korang tadak suku sakat kat cni..pakai dak la depa nak panngil i'view..

Anonymous said...

uikhs...kena ada suku sakat jgk ka kalu nak keja kat lada...ini tak adil!!!!!!!!!!

Anonymous said...

kalu ada call laa 0127252504-0177236399

Anonymous said...

aku nak juga woi..013 3319508...saiful..tolong la..nak kawin ni..nak buat loan ..x dapt je..

Anonymous said...

aku dh try mntk...tp 2 la...nk cari keja la ni mmg kena pkai org dalam...mmg x adil...x adil

Anonymous said...

LADA memang kena pakai "kabel"..kalau harap mintak kosong ja...bila pon tak dapat aih...adik beradik, kroni depa ja dalam tu...aku dok langkawi ni lama dah....kenai dah orang2 kat LADA...

Anonymous said...

saya dah banyak sangat dah isi kerja kosong kerajaan..tapi tak dapat2.. dah puas apply..tapi asyik nasib tak menyebelahi.langsung tak di panggil temuduga.saya harap sangat-sangat kerja yang dapat menjamin hidup keluarga saya yang susah.hubungi saya: aspa.Kelulusan diploma senibina.contact no.019-2427930.kerjasama tuan amat saya hargai.terima kasih.

Anonymous said...

sya nak apply keje pembantu pegawai belia dan sukan.sya tggal di pulau pinang.sya mempunyai bnyak pengalaman dlm belia sejak thn 2004 lagi.jikalau ada kekosongan sila hubungi sya segera.hidayah 013-6904201