JAWATAN KOSONG / KERJA KOSONG 2010

19 February 2008

Jawatan Kosong di Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Kelantan

Jobs Vacancy at Kelantan Human Resouces Management Division (Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Kelantan)


1. IT Officer (Pegawai Teknologi Maklumat - F41)
2. Veterinar Assistant (Pembantu Veterinar - G17)
3. Forest Ranger (Renjer Hutan - G17)
4. Operator - Data Operating Machine (Operator Mesin Pemprosesan Data - F11)
5. Craftsmen K3 (Tukang K3 - R9)


Closing Date : 28 February 2008. Please visit HERE for more details.

2 comments:

Anonymous said...

jika ada jawatan kosong di negeri kelantan sila siarkan pada imel mosquito_dav6696@yahoo.com.my.saya memerlukan kerja kosong.saya berharap tuan dapat membantu saya untuk mendapatkan kerja.

norsaida chain said...

norsaida bt chain

sekiranya terdapat jawatan kosong disekitar negeri pulau pinang dan kedah sila emailkan kepada saya di fikrah_nsd@yahoo.com.saya mempunyai kelayakan diploma sains komputer(multimedia)